Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Friday, April 1, 2011

rangan akan bermula 11 april nie

tadi aku dok belek-belek kalendar yang tergantung dalam bilik saya itu..

nak tahu tak apa saya lihat??

11April 2011 =isnin

fuhh sedar tak sedar, my "peperangan' tidak lama lagi ..apa lagi.. pelbagai perasaan ada ketika itu.. nak menangis, risau, gelabah dan sebagainya nya laa.. nak terjun bangunan pun ada kot ketika tue.. (eh! saya masih waras lagi eyy!!!)..

almaklum laa 11april bukan lama tue... tolak saya makan, tido,  main, chatting dengan peminat, bermesej dengan pakwe-pakwe, dan sebaganya, berbloging lagi.. mahu nya jadi 1hari ajer kot..

bahasa inggeris sudah lah tak sepower orang lain.. banyak lagi saya x cacth up.. erm..tolong saya.. ada tak sapa2 mahu jadi guru bahasa inggeris percuma saya.. ada laa.. pleess.. (cheh!macm orang melutut pulak) 

ok, ok.. jangan gelabah.. banyak-banyak kan tarik nafas dalam-dalam.. tenangkan fikiran.. ssiapa2 yang baca belog saya ini, doakan kejayaan saya.. moga ini peperiksaan terakhir buat saya.. ayah saya pesan, buat yang terbaik.. tinggalkan semuanya da.. oke saya kaan cuba untuk tidak lagi sebagai peminat setia facebook lagii. selamat tinggal buat sementera buat peminatpeminat saya eyy.. hehehe =))

2 comments:

farah hanie said...

nab , aku loser sikit pasal muet nih . jom jumpa , kita diskusi sikit

Ciputchiapp said...

siti nabila aishah ek..?
emy follow awk..jenguk2 la blog emy.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...