Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Tuesday, May 10, 2011

cerita lucu : Saat Paling Memalukan

Saat Paling Memalukan Selama-lamanya!



 

Mari kita hadapi saja - kita semua memiliki saham kami saat-saat memalukan. Hanya bersyukur bahawa tidak satupun dari mereka adalah sebagai memalukan (dan lucu!) Seperti ini:



"Seorang ibu sedang mandi ketika HER2 tahun putra berusia masuk ke bilik mandi dan membungkus diri dengan kertas toilet. Walaupun ia membuat kekacauan, ia tampak menggemaskan, sehingga ia berlari untuk kamera saya dan mengambil beberapa gambar Mereka datang. Keluar begitu baik bahawa ia telah salinan dibuat dan termasuk salah satu dengan masing-masing kad Krismas mereka hari kemudian,. yang relatif disebut tentang gambar, tertawa histeris, dan menyarankan bahawa dia mengambil melihat lebih dekat. bingung, ibu menatap imej dan terkejut mendapati bahawa selain anaknya, dia telah menangkap bayangannya di cermin mengenakan apa-apa selain kamera! "



"Seorang wanita dan adiknya berada di mal dan melewati sebuah kedai yang menjual berbagai macam kacang. Ketika mereka melihat kes paparan, anak laki-laki di belakang meja kasir bertanya apakah mereka memerlukan bantuan. Wanita itu menjawab," Tidak, aku hanya melihat kacang anda "Saudara perempuan mulai tertawa histeris, anak menyeringai, dan ia berubah merah bit dan pergi.".



"Seorang wanita mengambil beberapa item di kedai diskaun. Ketika akhirnya dia berdiri untuk checker, ia mengetahui bahawa salah satu item-nya tidak punya harga Bayangkan malu ketika checker naik interkom dan menggelegar keluar untuk seluruh kedai. mendengar, 'ON PERIKSA HARGA JALUR TIGA BELAS, Tampax, SUPER SIZE. " Itu cukup buruk, tetapi orang di bahagian belakang kedai tampaknya salah memahami kata 'Tampax' untuk Dalam nada rasmi, suara menggelegar kembali ke interkom 'pines.': 'ANDA INGIN ANDA ATAS JENIS PUSH DALAM DENGAN ANDA THUMB ATAU ANDA PON DALAM BENTUK DENGAN HAMMER? "



introvert Sebuah pergi ke bar dan tempat-tempat mencari seorang wanita cantik duduk di bangku. Ia mengumpulkan semua keberaniannya untuk tempoh yang lama, maka takut-takut mendekati dan bertanya, "Ma 'am, akan OK jika duduk di sini dan bercakap dengan anda?" Dia waspada, mengesyaki orang ini, dan merespon dengan berteriak, "Tidak, aku tidak akan tidur dengan anda malam ini!" Pelanggan di bar mulai menatap mereka. Orang malu cepat kembali ke mejanya sedih dan malu. Wanita muda menunggu sedikit dan kemudian pergi kepada orang itu untuk meminta maaf. Dengan senyum di wajahnya dia berkata, "Aku minta maaf jika saya malu anda anda lihat., Saya seorang mahasiswa perguruan tinggi di psikiatri dan saya menyusun tesis tentang bagaimana orang bereaksi terhadap saat-saat memalukan." Orang licik sekarang berteriak keras, "Apa maksud anda dengan $ 500?"






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...