Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Tuesday, March 29, 2011

muet makin hampir

kalao dikira-kira, buang masa tido, masa mndi,buang masa, baca mesej mesej, layan peminat di fb dan sebagainya, hhanya tinggal seminnguu sahaja. walaupun pep hmpir dekat, tetapi aku masih buat bodo sahaja.. adakah aku ini dah pandai bi ea. lainlah si fara tue, dia memang dah pro da dalam bi nie. time spm dulu, dia dgn ekma jer kot yang dapat a1 dalam bahasa inggeris..

oke, nab jangan mals, ada sorang kawan aku nie pesa, jangan asyik layan layan dunia ict niyh.. kalao dipikr-pikir memang ada benarnya apa yang dia katakan, ak setiap hari pastia akan layan mende2 nie. tapi  aku memang terharu sangat apabila ada sorang kawan kau pesan begitu kat aku. thanz ssssssooo muccchhhh !!!!!!!!!!!

oke, kepada saper2 yang baca aku punyer belog nie, doakan kejaayaan dalapm pep muet aku ea.. nak dapat band3 atleast laa.. ta mahu laa dapat band2 lagiiiee.. wuawawawa~~~~~~~~~~~

lagi sorang, si zulaikha pun, aku doakan moga kita sesama cemerlang dalam peperiksan muet nie ea.. jawab elok-elok.. even kita tak sama pusat ujian, tapi kita boleh mesej2 kan.. hehehe.. =))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...