Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Saturday, April 16, 2011

lawak antara bangsa 3 : Seorang Peguam Soalan :-))


Seorang Peguam Soalan


Sebuah bandar kecil penuntut umum disebut saksi pertama untuk berdiri dalam sidang - seorang wanita, nenek tua. Ia mendekatinya dan bertanya, "Mrs Jones, apakah anda tahu saya?"

Dia menjawab, "Mengapa, ya, aku tahu anda Mr Williams aku sudah kenal sejak kau masih seorang anak muda Dan terus terang, anda sudah menjadi kekecewaan besar bagi saya. Anda berbohong, anda memanipulasi isteri anda.,. anda memanipulasi orang dan berbicara tentang mereka di belakang punggung mereka. anda pikir anda orang besar naik apabila anda tidak punya otak untuk menyedari bahawa anda tidak akan bererti apa-apa lebih dari satu pendorong kertas dua-bit. Ya, aku tahu kau. "


Peguam itu tertegun. Tidak tahu apa lagi yang harus dilakukan ia menunjuk ke seberang bilik dan bertanya, "Mrs Williams, apakah anda tahu pembela?"


Dia kembali menjawab, "Mengapa, ya saya lakukan, saya sudah. ​​Dikenali Mr Bradley sejak ia masih muda, juga saya digunakan untuk bayi-duduk dia untuk orang tuanya .. Dan dia, juga telah menjadi kekecewaan nyata bagi saya. dia malas, fanatik, ia mempunyai masalah minum manusia tidak dapat membina hubungan yang normal dengan siapapun dan amalan undang-undang-Nya adalah salah satu shoddiest di seluruh negara bahagian. Ya, aku tahu dia .. "


Pada titik ini, hakim mengetuk ruang sidang untuk membungkam dan disebut baik kaunselor ke bangku. Dengan suara yang sangat tenang, katanya dengan ancaman, "Jika salah satu dari anda bertanya padanya apakah dia tahu saya, anda akan berada di penjara untuk penghinaan dalam masa 5 minit!"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...