Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Thursday, April 14, 2011

lawak antara bangsa 2 : Amerika vs Rusia :-))

Amerika vs Russia



Amerika dan Rusia, pada puncak perlumbaan senjata, menyedari bahawa jika mereka terus dengan cara biasa mereka akan meledakkan seluruh dunia.


Suatu hari mereka duduk dan memutuskan untuk menyelesaikan semua pertikaian dengan satu pertarungan anjing. Mereka mempunyai lima tahun untuk berkembang biak anjing terbaik pertempuran di dunia dan pihak mana saja yang menang anjing akan layak untuk mendominasi dunia. Pihak yang kalah harus meletakkan senjata-nya.






Russia mendapati terbesar, paling kejam dan Rottweiler Doberman ------- di dunia dan dibesarkan mereka dengan serigala terbesar Siberia keji. Mereka memilih hanya yang terbesar dan terkuat anak anjing dari setiap serasah, membunuh saudara-saudaranya, dan memberinya semua susu. Mereka menggunakan steroid dan pelatih dan selepas lima tahun datang dengan anjing yang paling kejam terbesar di dunia yang pernah dilihat. Its diperlukan kandang baja yang tiga inci tebal dan tak ada yang bisa mendekati itu.






Ketika hari itu datang untuk melawan, Amerika muncul dengan binatang aneh. Itu adalah tekel panjang sembilan meter. Semua orang merasa kasihan pada Amerika kerana mereka tahu ada cara lagi bahawa anjing ini boleh mungkin sepuluh saat terakhir dengan anjing Rusia.






Ketika kandang dibuka atas, Dachshund keluar dan dibungkus sendiri di sekitar luar ring. Itu anjing Rusia hampir sepenuhnya dikelilingi. Ketika anjing Russia membongkok untuk menggigit leher Dachshund, para Dachshund menghulurkan tangan dan dikonsumsi anjing Rusia dalam satu gigitan. Tidak ada yang tertinggal dalam semua anjing Rusia.






Russia datang ke Amerika, sambil menggelengkan kepala tidak percaya. `Kami tidak memahami bagaimana ini boleh terjadi. Kami mempunyai orang-orang terbaik kami bekerja selama lima tahun dengan paling kejam dan Rottweiler Doberman ------- di dunia dan yang terbesar, serigala Siberia keji. "






"Itu tidak ada," jawab orang Amerika. "Kami mempunyai ahli bedah plastik terbaik yang bekerja selama lima tahun untuk membuat buaya kelihatan seperti sebuah tekel."

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...