Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Thursday, September 16, 2010

result terukkk...:(((((

ko sungguh ta pandai..
cmner bnda yang sng tak leh wat..

bodo..

bo..

ta pe nab..

next tieme

wat lagi yg t'bek..........ok!!!!!!

tahnz pada kau, usop, zue, zai, ekin n nisa...........:)))

Sunday, September 12, 2010

bila mercun sudah bergema, raya lah sudah..~

video

video malam raya.. mercun....

pom... pom.. pom.....


****************************************

Gambar- gambr comel adik bermain MERCUN..


adik- adikku, mira n muizz

even our kerj dah melarang penjualan mercun n so on.. tapi masih ad
LOOKK!!!

wow.. berasap-asp perkarangan rumah kami jdinya dgn asap dri bunga api.....
ape mereka buat itu ye...????


riang ria raya bersama fire crackers.....;))

Friday, September 10, 2010

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR & BATIN :)

Setelah kita semua berpuasa selama sebulan, tibalah lah sudah bulan ang ditunggu-tunggu kebanyakan manusia di dalam dunia ini terutama nya golongan kanak-kanak.. kenapa?? kerana mereka akan menerima duit raya atau dalam bahasa cina ia dikenali sebagai "ang pau".. manakala, para ibu-ibu atau makcik-makcik termasuk opah nenek...senang kata, "golongan wanita" laa akan sibuk mneyediakan persiapan  untuk bulan syawal nanti.. ini termsuklah nak siapkan kuih raya laa, baju rya laa, makanan raya laa.. duit raya laa, tudung raya laa n banyak laa berkenaan dengan raya...Mana yang belajar di SBP, IPTS, IPTA kan pula pulang ke kampung halaman masing-masing... Sambil menyanyi...
ohh ohhh!!! Balik kampung.... oh oh balik kampung...
Blabla~

Golongan remaja pula buat ape?? Cuba tekaa..????? Nak tahu, pada masa ini laa golongan remaja akan jadi SIBBBUUUKKK jugaaa taw... bukan sibuk aper?? tetapi sibuk menghantar mesej ucapan kepada semua kawan2, saudara-mara dan semua laa.. Pendek kata, "handphone tue tak lekang dari tangan laa senang ckap".. Kemana-mana sahaja akan dibawa  handphone itu bersama....Betul kan!! Jangan bohong....Jangan anda cuba menafikannya...Heheheehheheh....Tidak kurang juga ada yang menolong ibu bapanya membuat persiapan hari raya seperti saya..(eh!! puji diri)

**************************************************




GAMBAR-GAMBAR PADA HARI RAYA PERTAMA...

and then salam ayah.. Smat hari Raya, ayah... :))
keluarga wancik-ayahcik, kal ieqa n yazid..

bermaafan di pagi raya.. mula2 salam ibu dulu..
Smat Hari Raya ibu..

Gambar Satu Keluarga ....... Orange Theme...
Keluaga ku Syurga ku.... :))

 

Saturday, September 4, 2010

".. thank you, babe!!.."

yeah. im really happy right now.
i dont noe y..
but i want to say here are
i really happy with u, babe..
u're always fitfull my life with "hari-hari indah"
for the first moment, has a man as u said like that to me..
i'm really impressed
maybe coz never feel like this before..
really never forget u till ever, u
i really appreciate
tenss so much(9993x)
u're.......(let me just noe)







AIH!! pe benda ak merepek-kerepek nie, hah!
ehh!! nabila sudah pandai wat ayat jiwang2 da...
xda mngena ngn hidup pun laa..
PERHATIAN : ITU HANYA REKAAN SEMATA-MATA SAHAJA OK!

Friday, September 3, 2010

~ kanak-kanak cuti sekolah ~

hari ini start la kami bercuti.. selama 2minggu..sempena hari raya..  '))

Thursday, September 2, 2010

budak kecik main api..;~

the lucky day of me today..
u know what..



my exam dah abess........



xsbar nk celebrate rya...


hehe..


:))
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...