Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Friday, April 30, 2010

"..willing u cheat with me..??.."

arini ari ahad..aya mahu tidur sepuas-puasnya..even mum selalu pesan jagn selalu tidur selepas subuh gajah..but saya *DEGIL*....tiba-tiba..pon saya berbunyi..."1 message received"..Pengacau toi.."Nab, ad kelas rini laa.."..So dengan badan yang lemah longlai saya pon bandun dr tilam katil saya yang empuk...Bababai katil ku...erm..Selepas 30 minit, saya pun bersiap...(even mata ketika tue masih kuyu g..)..

THEN.... 

TEPUK TANGAN DULU....

HABESS SUDAA.......

hehe..sengal~~

nak gitahu, hari ini besdei kawan saya.. Happy besdei..!!~~ May God bless u owess~~ Sayang kamu..Muahhxxx~!!!

Paling besnyer, masalah saya dah selesai.... pada selalu amek berat akan masalah ku ini, thanz laa kat kowang.. especialli zaki @pakcik, gff, bff, and so on..Sayang kamu!!~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...