Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Wednesday, April 7, 2010

"..every human in this world will deadth too.."

Pernah tidah anda mendengar satu ungkapan agama ini" Setiap yang hidup, pasti akan matii"..Hariamau mati meninggalakn belang, manusia mati meninggalkan ...?? Apa?? Nama laa....

Pepatah ini ada bersangkut paut dengan cerita saya ini...Hari ini kami dikejutkan dengan satu berita sedih..Pada pagi yang hening lagi sedap untuk tidur,...Tepat pukul 3.15 pagi, ayah saya dikejutkan dengan satu pangilan dari saudara saya dari Kuala Lumpur yang mengatakan bahawa saudara bapa saya itu telah meninggalkan dunia......Sngat sedih............Malangnya, saya dapat tahu berita ini sangat lambat..Selepas saya pulang dari sekolah, saya melihat ada dua buah kereta di hadapan rumah saya...Menjadi satu persoalna dalam hati saya..Mengapa ni??Ada ap??Macam2 laa seng cakap.......

Apbila saya masuk ke dalam rumah, baru lah saya tahu kenapa.....Paling kasihan pada isterinya, snggup tidak mahu makan..Puas anak-anknya pjuk supaya makan tetapi tetap enggan.......Almaklum lah suami sendiri meninggal, jika anda berada di tempat makcik saya itu, konpem2 xmahu makan ....Kalau saya, entah la...Maybe tidak mahu makan sepanjang hidup kot...(sanggup ke..??)

Bayangkan la......kali terakhir kami berjumpa ketika beliau bersama keluarganya datang ke Perak ,lalu melawt rumah saya parents saya kira-kira empat bulan lalu..Sudah laa kami jrnag berjumpa, tiba-tiba tup-tup dapat tahu beliau dah meninggal...Menurut bapa ku, beliau telah menghidap penyakit beberapa penyakit series seperti diabetes(kencing manis, darah tinngi, dan seangkatan nya laa) Kan penyakit nie ada empat adik-beradik..

Beliau telah disemadikan di Pulau Tiga Kanan, Kampung Gajah, Perak..
Moga rohnya berada bersama-sama dengan orang beriman..ameen..Al-Fatihah..~~


psstt!!!~~~~~esok saya mahu ke UPSI..anybody nak follow..?? Masih banyak tempat kosong lagi..Siapa cepat, dia dapat..hehe..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...