Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Sunday, April 4, 2010

"..as beside my room.."

ap kaitan tajuk diatas itu..Ketika saya sedang berangan-angan bernyanyi bersama-sama Hillary Duff...tiba-tiba..............telefon bimbit saya berdering...............terbantut terus "dreaming" saya itu..........

saya : salam.
pipit : slam nab..nak minta tolong nie..
saya : ap dia..???
pipit : tolong crikan mklumat for geo1 nie..puas sudah ak cari kat cc tap xjumpa..
saya : erm.......
pipit : tolonglaahhhhhhhhhhhhh...........ak da balik ostel dah petang nie.
saya : dengan hati berat ..berkata.."ok laa...ill try to find it.."
pipit : nanti ak bayar laa...ko buat jer ap2 tajuk..ak tidak kesah..
saya :okok..bagi nama penuh n ic kau...yang hari itu, ak xsure ad save o x..
pipit :okok..nant ak send...ak nk balik ostel dah petang ini.
saya : ok2..salam..
pipit : wasalam..

setelah perbualan kami tamat, ak terus cari kat intenet, mana tahu ad tajuk dia hendak itu..tapi mcam biasa saya pening..~~~
ting Tong!! Saya sudah seperti kedai komputer @ sumber rujukan mereka apbila memerlukan maklumat dari internet..Kadang-kadang, ada juga kelemahan juga ia apbila ad internet di rumah..Kawan-kawan pasti akan mencari kita ..Kelebihan ad internet di rumah, saya tidak perlu bersusah payah mnyiapkan diri ke cyber cafe atau mengeluarkan sejumlah wang untuk membayar perkhidmatan internet mereka..sSebagai contoh, jika serve internet 1jam=RM2.00
Jika dirumah, saya hnya duduk ,rilex rehat atas kerusi empuk and boleh melayari internet selma yang boleh tnpa mngenakan sebarang bayaran..
Parents saya pesan, cari maklumat yang penting2 sahaja..Kaklong dilarang sama sekali on9 fb..Tahun ini kak long STPM..arahan parents meang saya patuhi..

" spokeperson produk laptop dari syarikat saya."


psstt!!!~~nextweek saya exam..buku saya tak buka lagi..made me tension!!!!~~ada siapa x nk tolong baca untuk saya..?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...