Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Tuesday, April 6, 2010

"..whick one i want to join??.."

dalam hidup ini penuh dengan cubaan and dugaan.hanya hati yang cekal and tanah sahaja sahaja dengan masalah itu..tapi bukan saya..kenapa saya berkata demikian..kerana saya tidak berani berkata-kata..sometimes, i dont know what happens with me..??bagi saya , kawan adalah tempat segala saya mecurahkan perasaan and masalah...tetapi, ada kah kawan buat sebagaimana saya lakukan..Tidakkk!!!!!!!!!!!..Walhal demikian, saya tetap menjaga perasaan mereka and tidak mahu mneyakiti hati mereka sama sekali...Tetapi, adakah patutu saya lakukan sedemikian....Sedangkan gunung berapi jika makin lama dibiarkan berasap beberapa pastinya, suatu hari nanti, ia akan meletus jua..Inikan manusia, pasti akan "meletup" suatu hari nanti..tetapi bila..??Tiada siapa yang akan tahu..
saya tidak mahu hidup dalam kepura-puraan, kepalsuan, dan kebisuan..Syaa harus keluar dari kawasan itu dan menjadi diri saya yang sebenar..Saya tidak kisah mereka ingin berkata apa tentang saya, itu hak mereka dan bukan hak saya..Tambahan pula, mereka sudah ada kawan baru dan saya .................?? Saya suka jadi saya sendiri..Saya sayang diri saya..Saya tidak mahu sedih selepas ini..LBNL,Saya ada kumpulan baru...bestpwens saya....
Okey, babai>~~

psssst!!!~~~ mr.fikri,saya mahu tahu, bagaimana kamu boleh tukar word for "comment" kepada "konflik""..ajarkan saya yea..terima kasih!

1 comment:

-Incek Fik- said...

salam...
owhh..simple jer..
first2 hang pi kat Customize
then klik kat edit dlm "blog posts"
pastu ko carik comments
deletekan. tukar ngan ayat yg ko nak
lagi bagos kalo ko tulis...
"sila singgah kat blog fikk"
pastu....save n siap..
Ok?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...