Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Friday, April 2, 2010

"..loopy crogs.."

what do you thing that word above..its nonsense..so jagn layan sudaa..jeling-jeling pon tidak boleh..


selepas penat study, saya berehat seketika..renggng kan otot tangan, kaki, leher, n seng cakap semua laa..saya terpikir dripada terus buang masa nie,better saya buat samtin.

soo,otak yang bergeliga nie terus pikir utuk mncri idea akan aktiviti yang ingin saya lakukan....tiba-tiba..Ting Tong!! Otak saya telah memusatkan ke satu arah...iaitu ............LAPTOP..!!!!

so, saya pandang kanan, pandang kiri, apabila lihat "line clear"..say terus meluru masuk ke bilik IT rumah saya...Push!! Tnagan saya scra tidah sengaja terus klik botton on laptop..After sambungan internet telah disambung, saya seacrh BLOGGER..akhirnya saya sudah tiba ke destinasi pilihan saya iaitu........BELOG SAYA.........hehehe..
p/s :>>>> kepada en.fikri, "bila anda mahu post entry baru ini...??"
Tiba-tiba..............sluuuthhhhh...........saya terdengar satu suara dari hati ini ber kata..
"berhenti3!!!!!!!!! Tidak takut ke Chan nak potong kamu...pergi smbung study.."
Fuh!! susah juga ea apbila ad orang cabar kita ini..Tergiang-giang ka telinga ini akan kata-kata sahabat saya ini iaitu C***(fames ko kat belog ak nie ea..)
"Aku nak potong kau, Nab!!.."
"Kita tengok trial nie pointer sape p/tinggi.."
Tercabar saya apbila ad orang brkata demikian...dalam hati, saya masih tertanya-tanya kenapa kau berkata demikian...Nak potong, potong laah..xkena bayar tol pon..

2 comments:

-Incek Fik- said...

Salam....
hahaaa...entry dah kuar daa...
kekekee... saper chan?
share arr sikit...

Unknown said...

hehehe..
he's my clasmate la..
2 nicknme dy chan,nme real shafiq
orng p/top dlm kelas.
besfrens fares @ nyah..
entah kenapa tiba2 beliau berkata demikian pd jumaat lepas..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...