Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Tuesday, March 23, 2010

5 kebiasaan orang-orang bahagia Komplain Bug terbesar sekalipun dapat meminjam

Kebanyakan orang tentang bahagia seperti mereka membuat fikiran mereka menjadi. --- Abraham LincolnOne daripada cara yang paling mendasar anda boleh membuat lebih daripada hidup anda bukanlah untuk kehilangan 10 paun atau menakluk lemari berantakan, itu untuk menukar perspektif anda menjadi sesuatu yang lebih positif. Sementara orang yang tidak bahagia, anda parafrase Tolstoy, mungkin disfungsional daripada 10.000 cara yang berbeza, orang-orang optimis mempunyai kebiasaan yang sama. Crib dari catatan mereka untuk membawa lebih banyak kegembiraan dalam setiap hari (ya, bahkan hari Isnin).


Menjangkau
Studi menunjukkan bahawa hubungan yang vital bagi pandangan positif dalam hidup. Dan masuk akal --- terlibat dengan orang lain mengingatkan anda bahawa tak peduli seberapa buruk atau busuk hari anda suasana hati anda, anda tidak sendirian. Sebuah interaksi cetek seperti berbual dengan pos boleh membuat anda merasa seperti anda milik masyarakat, tetapi hubungan intim adalah apa yang akan membuat kita terus bahkan ketika kali menjadi sukar. Menghantar mesej teks kepada seorang teman kuliah bercerita anda berfikir tentang dirinya, atau telefon pasangan anda hanya untuk mengatakan "Aku mencintaimu."

Bersyukur
Ini perlu mengulanginya lagi dan lagi. Masing-masing dari kami, jika anda bisa percaya, telah begitu banyak yang harus syukuri. Ada hal-hal besar, seperti keluarga yang penuh kasih dan kesihatan anda, tetapi kemudian ada sejuta hal-hal kecil juga. Ketika anda menyesuaikan perspektif anda untuk bersyukur untuk semua yang telah anda alih-alih meratapi semua anda tidak, anda mulai menjalani hidup dalam positif, dan hasilnya langsung. Pelajari cara membuat amalan syukur.

Live gairah hidup anda
Bahkan jika anda menghabiskan 8 jam sehari di sebuah pekerjaan yang tidak tepat kau melompat keluar dari tempat tidur di pagi hari, anda tetap dapat menemukan cara untuk melakukan hal-hal yang membuat anda merasa paling hidup. Bahkan, anda berhutang kepada diri sendiri untuk kebahagiaan anda sendiri dan kesejahteraan. Adakah itu membuat rumah boneka perabot atau roller skating, mengambil bahagian dalam kegiatan yang anda cintai memberi kehidupan anda rasa makna dan kesenangan. Menjadi kreatif tentang bagaimana anda akan bekerja gairah hidup anda ke dalam hari anda --- mungkin anda boleh membentuk kelab buku di tempat kerja atau mula menulis novel pada jam makan siang anda. Baca lebih lanjut tentang cara membuat sebahagian besar kehidupan sehari-hari anda.

Membuat lakukan
Kita hidup dalam budaya terobsesi dengan membeli barang-barang, dan saat kita sedih, banyak daripada kita berpaling kepada peruncit terapi untuk meningkatkan cepat. Tapi itu quality-pendek tinggal dan membawa kita untuk menghabiskan wang kita tidak punya ini, doh, hanya membuat kita merasa lebih buruk apabila bil kad kredit tiba. Alih-alih berubah ke mal perbelanjaan untuk membeli perkara yang kita harapkan akan tiba-tiba membuat hidup kita lebih bahagia dan lengkap (tidak pernah bekerja, bukan?), Membuat sebahagian besar daripada apa yang sudah anda miliki. Cuba "belanja lemari anda sendiri" (atau manusia) dan memakai yang lain 80% dari lemari pakaian anda anda jarang bisa. Atau memberikan apa yang sudah anda mempunyai beberapa TLC untuk bernafas kehidupan baru ke dalamnya. Mungkin dapur anda hanya perlu belukar yang baik bawah tidak --- --- kulkas baru merasa berkilat dan baru lagi. Setiap kali anda mempunyai dorongan untuk belanja, berusaha untuk membuat hubungannya dengan apa yang sudah anda miliki.

Menikmati kesenangan
Hal-hal terbaik dalam hidup, sama seperti pelekat mengatakan, sering tidak hal-hal dan mereka biasanya percuma. Fikirkan bayi tertawa bukan Porsche. Tersesat di jalan matahari terbit melalui tingkap, keindahan kuning pertama musim bunga daffodil, ataupun yang sempurna emas sepotong roti panggang. Pastikan anda membawa kesenangan ke dalam kehidupan anda dan anda benar-benar menikmati kenikmatan yang berlimpah di sekitar anda sudah sempurna.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...