Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Tuesday, March 23, 2010

10 CARA UNTUK NAMPAK LEBIH MUDA..

Hanya kerana ekonomi tidak dapat diprediksi, itu tidak bermakna anda harus mengorbankan salah satu bahagian daripada kecantikan anda rutin (hadapi saja-ketika anda terlihat baik, anda merasa baik, titik). Caranya adalah untuk tidak membuat atau kos rendah bergerak yang memberikan impak maksimum. Dari persembunyian untuk meningkatkan lingkaran hitam rambut bersinar, di sini adalah ahli 'top troubleshooting untuk memangkas biaya-dan beberapa tahun, untuk boot!

1. Pump Up Hair's Volume
Beralih kepada mousse
Harganya sama dengan produk styling lain, tetapi kerana mengandungi resin yang ringan berjangkit kepah untuk menambah ketebalan dan mengangkat pada akar rambut, mousse memberikan jauh lebih keuletan, kata Renee Cohen, stylist senior di Normant Serge tentang John Frieda Salon di New York City.
Rambut kering terbalik
Untuk membina kelantangan saat anda meniup-kering, bekerja penuh mousse kelapa dari akar hingga ujungnya, lalu flip kepala di atas dan keringkan rambut dari kulit kepala. "Rambut harus hampir tidak lembab sebelum anda flip kembali ke atas dan gaya itu," katanya.
Berus kepenuhan
Menggunakan berus bulat untuk membina gaya rambut dalam volume yang lebih besar. Pilih kuas media (untuk rambut panjang) atau kecil (untuk lebih pendek)-bulatan penuh daripada akar bulu akan memberikan tumpangan yang anda keringkan, menyikat arah yang berlawanan rambut akan berbohong. Hook kuas di bawah 2-inci rambut di bahagian akar, lalu angkat sebagai roll anda melalui ke hujung, sambil mengikuti berus dengan pengering. Jauhkan nozzle di atas kuas dan menunjuk ke bawah untuk meningkatkan bersinar.
Menjimatkan wang dengan haircolor DIY


2. Kembalikan Kunci anda 'luster
Beri diri anda mingguan rawatan minyak panas
Simpan sebuah bungkusan dengan menggantikan minyak jojoba (menemuinya di kedai-kedai makanan alami sekitar $ 10) untuk rambut-perbaikan pricier produk. "Jojoba mempunyai struktur molekul yang baik yang membolehkan anda masuk dan mengisi batang rambut, menjadikannya sebuah pilihan sempurna untuk AC," kata Paulus Labrecque, pemilik New York City-based Paulus Labrecque Salon. Menyebarkan minyak secara bebas melalui rambut kering, memakai topi mandi plastik, kemudian tutup dengan tuala panas selama 30 minit. Mencuci itu secara menyeluruh, lalu bilas dengan air dingin untuk menutup kutikula dan perangkap menambah kelembapan. "Ketika batang rambut diinfuskan dengan minyak, terletak datar kutikula, sehingga rambut terlihat halus dan shinier," ia menjelaskan.
Tetap tenang
Best membuka pelindung rambut lapisan luar, merosakkan dan mencipta untaian rambut ikal. "Sering pendinginan styling rambut sementara kutikula anda akan tetap rata," kata Labrecque. Jika anda mempunyai Pengering sejuk-butang shot, menggunakannya untuk memberikan semburan udara sejuk selepas pengeringan masing-masing bahagian. (Hal ini juga membantu mengunci dalam gaya baru.) Jika tidak, ia menyarankan memegang gaya di tempat anda dengan kuas anda selama sekitar 30 detik untuk membiarkan rambut sejuk.

3. Mengurangkan kemerahan
Dapatkan susu
Rendam kain lap yang bersih dalam susu dingin dan tempat itu di wajah anda selama 10 minit. "Susu mengandungi protein, lemak, asid amino, dan vitamin A-semua yang mengurangkan kemerahan dan tenang kulit yang teriritasi," kata David Bank, MD, seorang dokter kulit di Mount Kisco, NY. Bonus: Para asam laktat dalam susu exfoliates, sehingga kulit tampak lembut dan bersinar.
5 Peraturan untuk kulit terbaik yang pernah anda

4. Membuang Brown Spots
Kamuflase dengan hati-hati
Pertama, oleskan concealer yang satu atau dua warna lebih terang daripada asas anda ke tempat. Gunakan kuas concealer it'll memberikan liputan yang lebih tepat daripada jari anda. Ikuti dengan sebuah titik dari yayasan yang sama persis dengan nada kulit anda. "The concealer mencerahkan tempat, dan membantu yayasan haluskan mulus," kata New York City-based rias Jessica Liebeskind
.

5. Dapatkan Sehat Glow
TUKAR riasan anda dengan bijaksana
"Beralih dari bubuk formula untuk creamier yang memberikan kulit anda lembut kilau reflektif," kata Kimara Ahnert, seorang penata rias di New York City. Pipi cenderung lebih kering daripada T-zon, sehingga akan selepas anda menggunakan blush bubuk anda, membeli cecair atau krim cahaya rumus yang memberi cahaya muda bukannya membiarkan kulit kusam dan matte.
4 langkah untuk bedak wajah sempurna


6. Gemuk Thin Lips
Fikirkan pink
"Gelap atau terang warna menarik perhatian saiz bibir anda, menekankan kurus dan garis-garis halus di sekitar mulut anda," kata Liebeskind. Sebaliknya, pilihlah lipstik yang meniru warna bibir anda ketika anda masih muda.
Definisikan bibir
Setelah menerapkan lipstik, baris hanya di tepi luar batas alam dari mulut anda dengan pensil dalam naungan yang sesuai dengan lipstik anda. Jangan cuba untuk menarik cemberut-yang lebih besar hanya melihat it'll palsu.

7. Mencerahkan Your Smile
Pemutih mix anda sendiri
Menyikat dengan pasta yang diperbuat daripada baking soda dan air beberapa kali sebulan cetek menghilangkan noda dan gigi oleh whitens naungan atau dua. "The graininess meneutralkan noda dan pemoles gigi tetapi tidak cukup kasar untuk memakai down your enamel," kata Jennifer Jablow, DDS, seorang doktor gigi kosmetik di New York City.
Tetap menjaga gigi tetap putih, lagi
Untuk mengelakkan noda saat minum wain merah, mengejar vino anda dengan segenggam renyah sayuran mentah. "Mereka mempunyai menyikat tindakan yang boleh menggosok noda menjauh tatacara baru," kata Jablow.
Pilih warna lipstik yang tepat
"Warna dengan nada biru membuat gigi tampak lebih cerah," jelas Liebeskind. Untuk mengetahui lipstik anda yang mana yang sesuai dengan bil, ia mengesyorkan berbaris tiga atau empat Warna-berbanding dengan satu sama lain, akan lebih jelas yang berasaskan biru dan yang kuning atau emas mengeluarkan nada yang kuning di gigi .
Mengejutkan kebiasaan yang melindungi dan mempercantik gigi

8. Minimalkan Undereye Bulatan
Murah hati dengan concealer anda
"Kesalahan terbesar wanita buat adalah menggunakan terlalu sedikit concealer," kata Liebeskind. Mulailah dengan memakai krim mata-concealer boleh menetap menjadi garis-garis halus semua jenis kulit, terutamanya complexions kering. Kemudian menerapkan lapisan dermawan concealer dari sudut bahagian dalam mata kepada bahagian sudut luar dengan kuas concealer. Pat dan tekan produk ke dalam kulit untuk berbaur. Jika masih ada kegelapan pun terlihat, oleskan lapisan kedua. Menguruskan concealer dengan serbuk bedak yang sesuai dengan yayasan.
Caffeinate mata
Kantong teh menjadi gembira dapat terlihat lelah mata. "Kafein membantu mengecilkan gelap yang mendasari kekuatan pembuluh darah dan beberapa cecair yang mencipta bengkak," jelas Ava Shamban, MD, asisten profesor Dermatologi klinikal di UCLA. Rendam teh celup dalam air panas selama satu minit sebelum terjun ke dalam air es selama beberapa detik. Berbaringlah dan menerapkannya langsung ke mata anda selama 15 minit.

9. Smooth ketidaksempurnaan
Jauhkan makeup di luar garis
Untuk memastikan tidak ada kelebihan make-up untuk menyelesaikan ke-dan menekankan-garis-garis halus di sekitar mata dan mulut anda, Ahnert menyarankan menggunakan spons make up yang kering dengan lembut halus dan paduan riasan setelah menerapkan itu. Jangan memadam, walaupun, atau anda akan menggosok it off.
Kebenaran tentang kerut segera smoothers dan pengisi


10. Mata memberikan sebuah Lift
Curl bulu mata dengan betul
Ketika bulu mata yang bersih dan kering (basah yang tidak akan mengadakan ikal), kedudukan penjepit pada akar bulu mata dan memberikan tiga syarikat, lembut pam. Release dan ulangi. "Holding itu tetap tidak mencipta alam yang tampak, cecair curl," kata Liebeskind.
Buat tahan lama curl
Panaskan penjepit anda dengan blow-dryer anda selama 15 detik pertama. "Kehangatan memegang tikungan lebih baik," kata NYC rias berasaskan Mally Roncal.
Cara Lain untuk Mencari dan Feel Good daripada Pencegahan
4 Lihat-Muda Hair Cuts
6 Easy-to-Gunakan tabir surya
13 Produk Docs Katakanlah Are Worth It
Multitasking Make-Up Itu Adakah Pilihan

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...