Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Sunday, March 22, 2009

y i tabole call owang nh!!!

i dunno y 2day i makeup so early..maybe coz that my dreaming tuh kut..i dreamed yag berkait-kait..so,that y i cant tdo lbey lamer lagie..normally,if i unheard bebling"freeceramah",so i xda arr bagun g..senang citer,selagi matahari xda atas kpla g..i'm not wake up yet..fis tin i'll doing is looking at my hanpon who had sending mssage 2 me.."arghh,this guy" Then,brulah im getting up.i saw my clock..arghh,now 7.00 am..its so early g ma..omg,im not praying yet..per gie,cepat2 arr ak solat..i saw my pwens sih g ats sejadah g.."urm..xabeh g ke zikir..." ...
afte that,fisting i'll do is calling owang arr...kco orang..g mssge kat owang n g maa...klo meka marah padan muka arr..spe soh bgun lewat2.look at me..bgun awi g..xmcm kowang..hehhe
BUT...
when im started to call ppl..arggghhhhhhh!!!!!! i cant to call anyone...yyyy????
im jus can give mssge to them...
When i "selongkar2" npon tuh..ru im noe dat mssage setting da yang xkene..aduss!!spe lak wat dajal kat aku nie..pandai2 lak tukar setting kat without mypermission..
THEN ...
dr ak kan
im tried call GG(ae mdd yang poyo g kerek)...
operator tue berkate"pless try later"
huh!! gg balek endon da..
blek xnk gtaw ..
da jugak dapat adiah t fr me..

good bye n gud lack gg dhere!!



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...