Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Saturday, December 6, 2008

nabs mengerang kesakitan....

aduss!!!pesal nh..skit sngat..mybe aku xmakan gie kot..so aku gie arr jengok2 ke dapur..aperlahh agaknyer aku nk breakfast..ble aku belek2 peti sejuk aku taw per aku nk masak...hmm aku rasa better wat fried fish jew...n sedikit syuran..but aku tink perutku ini sket kerna xmakan gie but meleset...skitku bertambah kuat...pelbgai ubat telah ku cuba but xilang gie..so aku amk kptsn nk tido jap...KROOHH!!!hmmm xedar aku telah tertidor selame 3jam..seb bek ma mum xpggil tok cook lunch..mybe mamum taw kot so dyer arr yang sediakan lunch..ble kuturun ke tingkat bawah,kulihat makanan telah terhidang..but aku xterdaya tok makan..aku cuba gak tok makan...petang tue,mamum ajk akue gie shoppin ke teluk intan..hmm aku pn da lme gak gie shoppin..syik teperap dalam bilik jew..beseler da abeh xam..smpei kat teluk intan skitku dtang kembali...adusss!!sket sngat!!rasa sperti suatu yang amt pedih..but aku than gakk..ku xberani nk gtaw kat sper2 coz t takut mka xpercaye...hooray!!!ari nh aku dapat pakaina baru..slalunyer adkku dpat...maser time dnner, perutkku btambah sket..aku xlarat nk mkan..makanan n minuman ku bnyak berbaki...ble madad tya knper xdpat habiskan,aku cma dat jwab "xlarat"...huhu!!!balek shoppin aku trus tido..smpat gak aku tonton citer HARRY POTTER N PRISONER OF AKZABAN...xbest lansg...syik berulang...hmm tepat kul 4.00pg,skitku betmbah pedih..so aku keluar bilik n ketuk pintu bilik maparens..madad terjaga n ajakku ke hospital..smpai di hospital,doktor kater aku nh diserang pyakit GASTRICSS!!hah!!TIDAK!!!!!aku plg xcke nama pyakit tuh..so dokt tue gie suntikan n ubat2..hmm da arr aku xske makan ubat... arie yang plng xdpat lupekan...............

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...