Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Friday, December 5, 2008

hmmm....aku kebosanan..





hhmmm//semalam i tahe mamum at kk..huh!!sudah lama kakiku tidak menjejaki ke kuala kangsar..rasa seperti windu kepadanya terubat kembali...tepat pukul12, aku bersame ma dad goto kk by car..hampir dua jam perjalanan ke sana...fisli tempat kujejaki adalah sekolah lameku..iaitu MADRASAH IDRISIAH..or MADID...pelbagao perubahan ku dapati disaner..plng ketara adalah rumah bulat kini sudah bertambah ceria..asrama kini sudah dicat smula..hmm walaupun aku tidk sempat berjumpa dgan kawan2 but i hope ine day t i will meet them..ku ke saner cuma ingin amek sijil pmr ku..then, aku gie ke masjid ubudiah..hmm masih kekal dan utuh gan struktur binaan..kusempt ambek berape kpg gambar disaner spt air terjun,makam diraja,n meriam...perutku erase lapar..jadi ku ambil kptsan tok makan..jadi tmpat mkan pilihanku adalah tepi sunagi..di sini ader satu peristiwa xdpat dilupakan..ktka aku ingin bgun ntah macam maner kusi tuh terjatuh..adus!!malu rasanayer..nk tgelak pn ader..per gie, cepat2 aku bgunkan semula..tetiber npon dad berbunyi.hmm ma mum called.!!nmpaknyer mamum da kat smeanggol jew..xsmpai 30 mint ma mum tiba di kk..jus take mamum kat fajar jew...dalam perjalanan pulang kulihat pelbagai perubahan di kk..antranyer,kapal terbang batu sudah ditokok tambah..kini sudah ade gerbang masuk kk..bgunan sudah bnyak didirikan...hmm i lurve+ miss kk...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...