Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Saturday, December 13, 2008

aku d usm penang

"siap cepat!".kata mum.
"bekk boss"kataku..
aku trus bergegas bersiap..tepat pkul 7.00 kami bersiap bertolak ke penang..sbelum pergi aku pastikan pintu bilik berkunci..ketika itu sumer orang tk bgun tdo g..hehe..sepanjang perjalanan dari kedah ke penang ku lihat sawwah padi terbentang luas..warna hijau kehijauan disampng terlihat para sebuk turun ke sawah..sempat jugak aku mengambil video+gambar sawah..almaklum oang tak pernah sawah..hehe..atleast ley arr lepas rindu..syik tiap hari tgok bngunan jew..sejam perjalanan kami berhenti sebentar di r&r tok breakfeast selama setengah jam...jalan raya tak berapa sebuk sangat pagi tuh smpai arr di jambatan PP ..might be orang kedah kan cuti..SO,xda arr kna tggu lama smasa di jmbatan..Ketika di Penang,orang sebuk untuk pergi bekerja..Tepat pkul 10.00am,tiba arr aku di usm..Bnyak kulihat pusat2 bidang..bowink dorh kat saner=(
selepas mamum selesai urusan di sana,mamum amk keptsan nk pulang ke kedah..pada mulanya plan nk tggal di penang..Apabila bnyak urusan nk diselesaikan so pulang smula ke penang jew laa...Setiba di Jambatan Pulau Pi jalan tidak lagi senggang seperti pagi.Fuh!sebuk sekali..Tidak hairanlah klo terdapat berlaki kmlngan di jmbatan..Orang masing2 bersikap mementingkan diri sendiri..Suka memotong barisan..sempat g aku amk video ksebukan di jmbatan hehe..Itulh orang zaman skarngKurang brsikap tolak ansur..klo macam inilah bgaimana sikap bertimbang rasa dapat disemai?Betul tidak??

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...