Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Tuesday, May 3, 2011

lawak antara bangsa 7 : Kisah Bar :-))



Kisah Bar



Orang ini pergi ke sebuah bar yang ada di tingkat sepuluh sebuah hotel. Dia duduk dan mempunyai beberapa minuman, lalu berdiri, keras mengumumkan bahawa ia telah cukup, dan berjalan di atas dan melompat keluar jendela. Sekarang, ada dua orang yang duduk di meja tetingkap, dan mempunyai rasa ingin tahu alami manusia mengenai menonton, mengerikan kerana hal ini merosot orang sampai mati tertentu.

Namun, hanya kerana ia adalah untuk memukul tanah, ia hak dirinya sendiri, menarik kakinya di bawah dirinya sendiri, dan tanah anggun. Dia kemudian berbalik dan datang kembali ke dalam gedung. Tentu, dua laki-laki kagum. Orang itu datang kembali ke dalam bar, tempahan beberapa minuman, kemudian mengulangi proses tersebut. Kedua-dua laki-laki di kerusi tetingkap adalah terkejut! Ketika kembali orang itu dan mengulangi prosedur LAGI, kedua-dua lelaki menghentikannya sebelum ia melompat dan bertanya kepadanya bagaimana di bumi dia melakukan itu. Dia menjawab "Sederhana, benar-benar ada sebuah ventilasi udara turun oleh tanah,. Dan jika anda menangkap updraft, anda boleh benar sendiri dan mendarat di tanah dengan tidak ada masalah."

Kemudian ia meneruskan untuk melompat keluar jendela lagi. Nah, kedua-dua orang ini memutuskan bahawa mereka hanya HARUS cuba ini, sehingga mereka melompat keluar jendela, dan percikan! - Membuat berantakan memukul seluruh tanah.

Sementara itu, orang pertama telah berjaya kembali ke bar. Ketika dia duduk untuk memesan minuman nya, bartender mengatakan "Superman, anda boleh menjadi nyata ------- ketika kau mabuk!"



1 comment:

ziera said...

tonggeng terbalek...
tertongeng2 sy membacanyerr~~~

^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...