Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Sunday, May 1, 2011

lawak antara bangsa 5 : Satu Hari Di Neraka :-))

OKESH!! pasti kowang semua rindu dengan belog cerita lawak ea.. maaf yea, bukan larikan diri daripada korang tetapi mencari idea nk buat cerita lawak untuk kowang.. untuk siapa lagi, jika bukan anda semua , bukan !!!


Suatu Hari di Neraka




Suatu hari seorang lelaki meninggal dan mendapati dirinya di neraka. Kerana ia berkubang dalam keputusasaan ia telah pertemuan pertama dengan syaitan ...






Demon: Kenapa begitu berteman murung?


Guy: Apa yang anda fikirkan? Aku di neraka.


Demon: Hell's tidak terlalu buruk. Kami benar-benar mempunyai banyak menyenangkan di sini ... anda seorang lelaki drinkin '?


Guy: Tentu, aku suka minum. Cinta minuman.


Demon: Nah kau akan mencintai Isnin lalu. Pada hari Isnin itu semua yang kita lakukan adalah minum. Whiskey, tequila, pendingin wain Guinness,, diet tab, dan fresca ... kita minum sampai kita muntah dan kemudian kita minum lagi!


Guy: Gee yang tampaknya bagus.






Demon: anda perokok?


Guy: anda lebih percaya itu! Love merokok.


Demon: Baiklah! Kau akan cinta Selasa. Kami mendapatkan cerut terbaik dari seluruh dunia dan asap paru-paru kami keluar. Jika anda mendapat kanser - no biggie - anda sudah mati ingat?


Guy: Wow ... itu ... awesome!




Demon: Saya yakin anda ingin berjudi.


Guy: Mengapa ya sebagai Sebenarnya saya lakukan. Love perjudian.


Demon: Punca Rabu Anda boleh berjudi semua yang anda inginkan. Craps, Blackjack, Roulette, Poker, Slot, apapun ... Jika anda pergi muflis ... baik anda bagaimanapun mati.






Demon: anda menjadi ubat?


Guy: Adakah anda bercanda? Love ubat! Anda tidak bererti ...


Demon: Itu benar! Khamis adalah hari ubat. Membantu diri anda sendiri ke dalam mangkuk besar besar retak. atau memukul. Merokok Doobie saiz kapal selam. Anda boleh melakukan semua ubat yang anda inginkan dan jika ya overdosis - itu benar - anda sudah mati - siapa yang peduli! O.D.!


Guy: Yowza! Aku tidak pernah menyedari bahawa neraka adalah tempat seperti Swingin '!


Demon: anda gay?


Guy: Uh no.






Demon: Ooooh (menyeringai) anda benar-benar akan membenci hari Jumaat.


jika anda ada cerita menarik, lucu, lawak yang ingin kongsikan, boleh lah bagitahu saya. nanti saya kan siarkan di sini. blog anda juga fames kan.

Jngan lupa bagi komen ea.. hehehe =))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...