Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Friday, May 13, 2011

cerita lucu 3 :


Parti CEO
Seorang CEO (dan ahli-ahli Forbes 400!) Mengadakan pesta memuat eksekutifnya pada tur rumah mewah itu. Di bahagian belakang hotel, CEO mempunyai kolam renang terbesar salah satu dari mereka yang pernah ada. Kolam besar, bagaimanapun, adalah penuh dengan buaya lapar. CEO berkata kepada eksekutif-nya "Saya fikir seorang eksekutif harus diukur dengan keberanian Keberanian adalah apa yang membuat saya CEO Jadi, ini merupakan cabaran saya kepada anda masing-masing: .. Kalau ada yang mempunyai cukup keberanian untuk menyelam ke kolam renang, berenang melalui mereka buaya, dan membuatnya ke sisi lain, saya akan memberikan bahawa sebarang orang yang mereka inginkan pekerjaan saya, wang saya, rumah saya, apa-apa!. "
Semua orang tertawa di menawarkan keterlaluan dan keputusan untuk mengikuti CEO pada tur ladang. Tiba-tiba, mereka mendengar splash keras. Semua orang berbalik dan melihat CFO (Chief Financial Officer) di kolam renang, kolam untuk hidupnya. Dia dodges yang buaya kiri dan kanan dan membuat ke tepi kolam dengan saat untuk cadangan. Dia menarik dirinya keluar hanya sebagai buaya besar terkunci di sepatunya. CEO CFO pendekatan terperangah dan berkata, "anda luar biasa Aku belum pernah melihat hal seperti itu dalam hidupku .. anda berani melampaui mengukur dan apa yang saya miliki adalah milikmu. Katakan padaku apa yang boleh saya lakukan untuk anda."

CFO, yg sedg termengah-mengah, lalu berkata, "Kau boleh mengatakan siapa yang mengajak saya ke kolam renang!"

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...