Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Friday, March 11, 2011

nabila huda gedebuumm !!!!!

1.. 2.. 3...EDEBUUUUMMM!!!!!



okeys!! rilex semua.. 

Salam semua..eh!! (aku ader pembca ke??) tak kesah la.. buat2 ader aje laa..sudah lama aku xcoret-coret disini. Sbenarnya, aku lebih suka sekodeng blog orang lain,, saper ajer2 laa.. so siap la para blogger.. blog and saya akan sekodeng ..hehe

barau-baru ini, ada sorang kawan saya hendak bantu saya untuk buat header.. so bila dia kata akan buatkan.. apa lagi,, terguling-guling laa saya di lantai ..macam budak baru dapat aiskrim cornetto ttue laa...seronok sakan. xsabr rasanya nak ade header yang cantik2.. semuanya terserah pada dia llaa...

okey sekarang musim sekolahhh.. sebaai kakak yang baik hati, saya  ditugskan untuk menjadi "guru tuisyen" kepada saya.. okey tidak saya jadi cikgu.. percaya tak ?? percya aje laa... oke, nanti saya sambung...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...