Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Friday, October 29, 2010

{ aku.. }

selalunye aku akn menulis di dalam diariku..ypi kali nike ku terpksa mncttkan di sini kern hardisk ku di pinjam oleh si zaki.so tpksa la ku tulis di sini.zaki,sila pulag hari ini hardi disk ku tau..saya mahu..

okt !first stoty - penguymumn satu dunia.. ESOK BIRTHDAY KU..hhooryayy..ak dh 19thun..perngai tep tak maturd..ah!wo cares..nobody cres..stp thun ada saja kejutan pad hari lahir ku..paling ku xdpaat lupa ketika aku porm 5.kawa ku,farid siap tnya bila kau lahir.ak jawab laa,pukul11pg.Tept pukul11pagi,frid and clasmates ku yang lain bagi wisshhh...ya sngat terharunyaa....terima kasih kawan..sayng kamu smeua...muaahhh!!!!!!apa pula kejutan pada tahun ini...aku mahu satu kejutan..SUPRISEE!!!dri dhulu smpai sekrang ku mahu satu kejutan ini belaku di hari kelahiran ku..tpi mungkin tidak akan berlku kot..aku nk pada lahir ku, ada seekor kumbang berkta " will u be my girlprennn.." ah satu kejutan sngat merepek n xmgkin ak jadi kan..n lagi satu ak mahu hadiahh...nk hadiah laptop,ipod,handphone and so on.. nak wane PINK!! itu hnya angan mat jenin kau!even thun maybe smbutan birthday ku xsemeriah seperti athun lain tapi aku akn terima...macm2 peristiwa tahun ini.

2nd story- aku hnya seorng diri saja tahun ni..sape2 yang rapat dgn aku nie fhm kot ap aku mksdukan..ya,hnya usop sja mngetahui kerna dia adalah penyimpan rahsia raja-raja..semua rhsia aku dia tahu.semua rhsia dia aku thu x?? ah!! i don want to noe..hahaha..tahun nie juga aku hilang sahabat.tpi im still have another friendss like am,zaki as long as i m still have friendd even i've no bestfriendss anymore...sooo saaddddddd.....but,what can i doo??? just struggle for upcoming exam...saya mahu stdy d u..thun depan..doakan kjyaan saya,oke!!

3rd story - lelaki?? siapa itu lelaki?? xmgkin ad dlm hidup aku...seantero dunia xpenh mngetahui sbnrnya aku pernh suka kat mmat nie..tapi ini hnya crita tok nenek moyng dulu kala laa...tapi kami dh xda pape laa slpas ak dpat thu dia dh ader gf lain..mmng bnr kata orang ***** pertama sukr dilupakan...lelalki tetap lelaki..tida' bole dipercayiai...maaf ye kaum laki2..bkn nk mengata tapi hnya nk berkata-kata jer....goes out  far away from my mind ok!

4th story - i tinggal sorng diri kat ..fmily n sibs i g melaka for attend anak sdre ayah i married today..SELAMAt PENGANTIN BARU KPD A.DAUS N SHAHZANA..mga cpt dpt ank2 ok!!

5th story- erm.. enta.. i don noe daa........ok bye.. usaha tngga jaya... ;))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...