Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Tuesday, April 7, 2009

KUIS n PTPL COLLEGE accepted me..

im really happi on about it..
in afternoon,i got calling fr ptpl college sg.petani.she said that my form was accepted..course yg i take pon sumer dapat. but she could me choose anyone fr it..so i pilihlaa kos Diplome Pendidikan Awal Kank-kanak.then,so dye mnta i sending some my personail detail s school certificate n so on laa..then ,i tengok kat tenet lak KUIS(Kolej Universiti Islam Selangor) pon dapat..kos Diploma Komunikasi.. but me,still waiting result from KISDAR first..
MYTARGET
lau ekut kan mum,dy mta std sok form6 jew..but mee..can i go??
anyway,anythin happen pon..i must waork hard n b the best among the best..(sorry anas,ak copy ayt ang..) dont thins bout stupid things..urm..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...