Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Wednesday, April 22, 2009

b weird wit u..

COUPLE @ LOVE

fisli thanz to ain,raf2,ab n so on laa for asking me that q's.acceli da bnyak da tya solan "budus" pada ku..

trustly,im not intersted to join u oll to have a couple..for me its not "mnjanjikan" that i'll live forever wit him..
he is not permanent..ours god telah mnetapkan ours jodoh,rite.. so watper kita nk kapel-kapel nh..
For me,its just only waste my time o money..can u imagine, everyday u b"mesagge " each other..last2 u oll break..adakah ianya tidak membuang masa selama sepanjg u guys berkapel tuh?? from u do yhat,better u helpin ur mum,do amalan2 sunat ke, or anything yang boleh tidak membuang msa kowang ...
maybe if i said like that,u oll mybe akan said..im not have been couple yet..but its from my experienxce, i took it as my "pgajaran" in my life wokesh!!...
2 my belovedfwes,dont asking lagi solan "budus" agie..wat masa nh,im just nk study sampei abeh dulu..klo leh biar sampai dapat gelaran Dr..insyaallah..akue maleh g nk pikir sal menda remeh temeh nh..mgikut hati aku,no dont need to marry ..i still can alive kan.. xkesah sal u oll,im pray mga u oll eppiness owes..law nasi minyak ,dont forget to invite me okesh!!


kepada nurul ain...


im a little bit weird wit your attitude..semasa first day u was broke up,u had said that u dunt like to be kapel2 nh..u said itulah...inilah...but 2day ago i have read ur blogs that..that wrote u have been coupling agie... aper nh ain...cakap xserupa bikin laa...len kali no need laa ckap cmtuh gie..btw,im never mind how many times u want kapel2 nh..eppy eppiness r for u..its most impotntant,u eppiness with your life..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...