Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Friday, February 18, 2011

.: saya di penang :.

minta maaf kepada semua terutama kepada si sesiapa sahaja laa, mungkin ada yang bertanya, kenapa saya dah lama x ada khabar berita ( hah ! perasan ahh kau, xda sape kesah pon) .. sebenarnya, saya tidak kemana pon... berita terkini , saya baru sahaja habis exam stpm. BUKU SEMUA DAH SIMPAN !!

dalam tidak sedar, rupa-rupanya isnin minggu depan kami akan memperolehi keputusan kami. kepada budak lepasan stpm, jangan cabutkan jantung anda, atau jangan terjun dari bangunan . itu membahayakana diri anda. banyak-banyak berdoa. doakan moga kita semua dapat keputusan cemerlang ameen.. dapat masuk U, itu yang penting ..!!!

apa saya buat sekaranag ??
sementara menunggu result stpm nie, saya duduk rumah, makan banyak-banyak, tidur banyak-banyak, layari internet berjam-jam, dan sebagainaya.aku suka melihat belog-belog orang.. belog mereka menarik dan menawan gitu.. kawan-kawan saya pun sudah pandai menggunakan belog seperti amalina, azimah mazalan, dsb.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...