Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Saturday, February 19, 2011

:. dunia usm sedang bergegar .:

anda jangan gusar dan jangan panik .. sila duduk di tempat masing-masing oke.. pelajar-pelajar USM pula jangan khuatir.. sebenarnya, sekarang ini dunia usm sedang dalam proses penamaan calon untuk pemilihan Majlis Perwakilan Pelajar atau hanya dikenali sebagai MPP.. wow !! hebat hebat ..!!!!! Pengundian kaan diadakan hari Isnin depan.kiranya aku berpeluang melihat mereka mengundi..boleh la sambil2 itu aku berangan..hehe, berangan sahaja aku tahu

Dan saya rasa semua universiti sedang mengalami perkara yang sama , bukan !! Aku pun teringin jugak nak terpilih tapi, ada ker orang nak undi aku ea ?? (jangan pasan ea, nabila oii !!!!)

So pada hari pertama aku kat sini, agak panik laa kan kenapa banyak sangat nama dan muka mereka tergantung merata-rata tempat..ada gantung di dinding la, meja makan kafe, batang-batang pokok, kaki-kaki bukit, dan sebagainya. senang kata, dimana-mana sahaja ada sahaja nama mereka ini.. dalam yang paling agak "MELETOP" ada juga siap letak nama atas kereta.. buat pengumuman ke sana ke sini dengan menaiki kereta. Hebat sungguh mereka,.. Support daripada kawan-kawan pun sungguh baguss..

Dalam senyap, rupa-rupanya ada juga antra nama mereka yang aku kenal..Selepas aku pergi beli barang di kedai berhadapan USM, aku terlihat laa nama-nama calon MPP..sedang aku asyik membaca, aku terbaca satu nama ini,  FATIN SYAMILA BT. FADZIL..eh !! macam kenal.ya, memang..kawan aku ketika sama-sama mnuntut di Madid dulu sbelum dia berpindah ke sekolah lain.. Tidak ku sangka ada juga kawan aku yang terpilih jadi MPP ini..Bukan calan-calang orang juga mahu terpilih.. Tahniah kau, Fatin..I sooollluuute sama yoooouuuuuuuu !!!!!!!!!

dan nasihat sya, pilih lah orang yang benar-benar layak jadi wakil anda..jangan manisfesto aje yang terbaik, tapi anda terbaleeekkkk,,,,

ok SELAMAT MENGUNDI !!!!!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...