Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Monday, June 7, 2010

kenangan berada di negara orang..

Adkah anda seorang pelajar Malaysia yang belajar di luar negara?
Apakah perasaan kowang..
Pasti kowng berasa seronok bukan..Jeles tau tengok gambr kowang belajar di luar negra..
Rmai kengkwan laa beljaar di luar ngra..even xsama umur dgn kowang tapi tetap jadi kwan saya..hehe..
Antara negra mereka belajar seperti mesir,jepun(bkl ad),china,liverpool and so on la..

Kat China saya ad dua orang Kot.. name meka fikri and aFie.Masing2 bljar d Beijing Foreign Studies University..Bnyak gak laa dengar cerita dri mereka..Pergi sne la,per sini laa and so on..Bru2 nie meka bru pulang dr Shanghai..

Kat Mesir,ramai kot..Nie termasuklah yang belajar di Jordan..Antarannyer yang saya igt Yati,Ienah,BN,Suady,Azizah..yang laen xberpa pasti..

Kat France, i have one kot..senior madid saya..Acap@suset..Dia bru jer pegi sner..xpasti betul atau tidak,tmpat dia belaja nie,kawasan dia agk tidak bersih..sama maksud dngn kwasan kotor la.. Ada sajer anjing mmbuang mentana dia merta-rata..esh!!xg sekola ke anjing dia..

Kat Uni. of Liverpool,Kak Hikmah..alohai..bila tengok poto2 dia main salji,travel ngra lain..wow!!terase mcm berda di situ pulak..tingin ikut jejak k.hikmah and kwan2 dia laa..Ap rahsia kejayaan anda ea,k.hikmah??

Kat negara2 laen tue ade,tapi xlarat la tangan saya dok menaip jer.. t bukan setakat terburai keyboard laptop ak nie, tapi jahanam terus jadinye...wuawawa~

Impian saya satu hari nnti,saya mahu juga belajar di overses..In short word,i want feel as u all feel too..4season,perbezaan susasana belajar di ngra lain,lawat tempat2 mnrik disana.and so on laa...Saya mahu pergi ke Disneylanddd!!!!!!!!!!!(ceit!like a kids jer)..Doakan saya ea...


...................................................................................................................................................................

*pssstttt:>>ad msa i'upload some photo for u to see..ahahah..("_)(_")

2 comments:

-Incek Fik- said...

Ceyh! Ader gaks nama aku dalam entry hang!

Semoga impian hang menjadi reality.
Good luck!

Unknown said...

hehe..

mestilah ad nama ko..

kowang kan 2orng kwan ak blaja kat sner..

terima kasih..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...