Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Thursday, January 19, 2012

Pakwe kita nak tinggalkan kita..Sedih sangat.!!

Hai reader..kenapa dengan tajuk di ats.. ca sengall jer kan..mesti ada kata "eisshh gedikk laa budak nih"".."pesal dengan budak nih"..tapi memmang minggu ini agak sedih sangat. kerna semester pertama akan meninggal kan saya. Pelbagai kenangan manis stelah tercipta semasa semester pertama ini. Saya dapat jummp abnyak kenalan baru dan lamaa?? LAMA?? SIAPA TUH?? kenalan lama tuh iaitu kenalan masa sekolah saya dulu..Memang tidak disangka sama sekali la yang kami berempat akan ditempatkan satu universiti yang sama.Sudah la kami satu geng study, pastuh dapat pulak satu USM. syukur, atleast xda la aku bermasalah jika di sini nanti..even antara kami tuh bukan satu kos pendidikan tapi alhmdulillah, saya satu kumpulan keusahawanan dengan dia. Syukurr sesanggattt!!! Paling tdak di sangka lagi diluar kotak, saya akn jumpa muka sama bersambung selama EMPAT TAHUN LAGI..!!jIKA DICAMPUR-CAMPUR,..10 TAHUN KOT !!! OMAK AII!!! Nasib baaik cuma jumpa ketika time kelas pendidikan sahaja..Jika satu kos Pendidikan Khas, mmg cepat2 cabut lariii laa....ermm.. ini lah nasebb badann katakan...Siap ada yang kawan yg mulut nakal tuh cakap, " aku rasaa ada dalam  bekas kelas 5sn1 kita nnti kawen sama kelas nih"...hambooeee, sesedap jer ea korang mahu jodohkan aku dengan sesiapa..

Eh, study week saya tak ceritakan lagi. Nama lagi study week kan, MEMANG LIBRRY ADALAH BILIK SAYA YANG KE-2 KOT.. Teman-teman ke lebri seperti biasa sudah pasti kawan study saya ktka Form6..Tapi memang time nih aku pecah rekod laa...ada beberapa tuh aku xbalik bilik, terus menetap di Library 24hours..Nasib baik rumet amat memahami..Kami kdang2 ponn tiada di bilik jugaa,,Hehehehe..Masing2 sibukk...

Okay, masa time exam, memang aku nih jenis sukaa study last minit, so semuanya last minit ..Nasib la my kkawan dari Universiti Malaya tuh sentiasa bagi support..Kadang2 aku frust, dia bagii kata semangat..Jika x, memang aku dah lemah-longlai...Paling xtahan tuh, aku sedang sakit, boleh pulakk bagi the best wishes ..Hadoii,memang terus ber-semangat pastuh..Tak kesah dah pasal sakit..terus semangt baca buku..Ingatkan suruh pesan jangan lupa makan ubat ke ,xyah pergi amek exam ke, ponteng exam ke dll...tpi jadi lain pulakkk...Itulah pentingnya ad kaawaann kann.Btw, time exam, penyakit aku serang balik.MIGRAIN !! Ini termasuk jugaa kata-kata semangat tak putus-putus daripada se-coursemate dengan saya....Lebiuuuu<3<3<3..!!!Kesimpulan, sepanjang minggu exam, alhamdulillah aku dapat jalani dengan sempurna even ada aku xpuas hati. DR. maafkan saya, saya rasa serba salah dngn Dr. kerna tak berikan jawapan yang terbaik !!!

Tapii kan...ada satu peristiwa time examm..nak tahu apaa,, aku mahu menangis pastuh,,,,so aku mengadu kepada kawan saya. Saya muhasabah balik diri selepas itu. Insyaallah KAWAN!! saya akn lakukan perubahan. Kita sama-sama lakukan,,,THANZ KAWAN!!!!

Exam dah habees..19/1/2012-->Perkembangan dan Pembelajran Insan (PPK102) PAPER TERAKHIR !!MMG semua orng hooray laa kan..Tapi saya,,,rumet+jiran+wing saya semua dah balik dulu...Snagn sedih..Terinagt kenangan anda semua..Teriang-giang di telinga,,,SO, selepas tamat jer exam, saya dengan kawan saya telah pergi ke shopping complexes..Kunun2 mahu celebrate smpena abees exam la..HAHA..xbeli aper2 puun sngtt..!!!.Saya rindu semua kawan-kawan sepanjang saya kenali di USM ini..seronok dapat berkenaln dan mengenali anda semua. Moga persahabtan kita kekal sepnajang 4tahun kay!!!

**okay laa, panjang lagi sebenarnya alkisahnya tapi akan di sambung akan datang**


Pendek kata ....daripada saya
serba sedikit yg anda perlu tahu tentang saya :
-stdent Tahun Satu USM,
Penang..
-stdy kos Pendidikan Khas
-join pelbagai kelab tapi sbg ahli
gelap jerr..haha
-join PALAPES....bukan penapis kayy!!
-bakal exam drpda
4hb-21hb Januari nih, hrp2 semua okeyh la..
-masuk USM pd 6hb Sept
ritu..
-ex-STPM 2010..(CGPA xperlu tnya lahh ea)
-simple dn happy goo
lucky..bukan laki kay!!
- erm...mahu lebih lnjut, terus fb saya jer laa...
ea..habis crita kan..
-web fb, SEARCH JER..
Siti Nabila Aishah..saya aktif
di situ even skrng stdy week..haha..


Pendek

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...