Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Friday, August 20, 2010

first week was over la..;)

tok..tok..tok...rendang tok kembali lagi..
hah! per benda ku repek kepek nie..urm..masuk minggu nie dah masuk beberapa minggu ak xconteng-comteng kat belog tersayang nie..kenapa??? coz minggu nie ak hadapi satu iexam yng mat besar thap gaban kot! iaitu peperiksaan besar punyer..atau lebih dikenali "minggu pecah kepala sampai terburai ".hahak..tiap kali exdam memang la kami bagi gelaran tue..entah la..tak tahu la di tempat lain gelar dia sebagai ap..maybe minggu peperiksaan @exam weeks..(skema laa pulak)..
soalan pertama orang akan tanya ..

sebelum exam orang akan tanya...

exam masuk aper weii...???

ader soalan bocor tak..??

selepas exam orang akan tanya...

cmne jwab tadie,boleh or x..??

soalan susah laa..ader soalan ak xboleh jwab..??

persoalan bergini sering  ditanya dimana-mana sahaja tiap kli tiba musim peperiksaan ...ad pulak kawan aku yang cakap.."dia xdapat duduk bertanya pada orang koz dia ngn kau jauh sngt.."
ada la satu alkisah kawan aku nie..kebiasaannya, dia akan duduk sebelh kwan baiknya apabila musim exam tetapi kali ini,dia terpaksa dudk jauh..so dia xdapat la menjalankan "aktiviti wajib"..hehehe..ak dengan selamba kater la.. cian kau,xper melatih diri before pepriksan besr lagi gempak.. ak lak,tiap kali exam,mesti jadi baik.xda cikgu,mula kedengaran orng panggill..ak xla pandai sangat tapi ak memang suka membantu orng ...ak kan baik..pasan jap!sekarang ak sedang tak study..kengkwan aku mesti study punyer kan.so nie laa keja aku..


                                                            meja study.. sungguh kemas..


                                           aik!! cmne boleh berada dini..majik!!!!!! aladdin la...;)
                                                                   saya mahu teddy itu..


okes!! saya benti di sini..bye..:)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...