Klik Sekali Jer !

check in sini dulu

Thursday, February 25, 2010

The Difficult Problems.

memang benar setiap manusia tidak akn lepas dripada masalha..orang kata kalo xda masalah rasa cam xbesh jer..
tapi ak xtaw laa masalah nh berpunca dripada siapa yang sebenarnya.....
Mungkin dati aku kot kerana sampai sekrang ak tidak mengetahui ap kesalahan aku akue..

Cuba anda bayangkan......

Kisah Pertama..
Anda ada kwan baek dengan kata lain bestfriends laa...Tiba-tiba mereka tidak tegur anda sepanjang hari itu...Mereka biarkan anda keseorangan tanpa berteman...ap yang anda rasa,..?????

Bagi saya..
Mungkin saya ini agak kejam orang nyer...kerana saya tidak akan tegu orang itu sampai orang itu akan menegur saya........Tidak kisahlaa sama ada anda itu sahabta,family's member and so on...

Kisah Kedua..
Ini kisah kawan saya laa..Saya ada kawan baik..Nama nya A**...tetapi semenjak dy belajar di Poli, banyak perubahan yang telah saya lihat turut kengkwan lain..Bagi saya ,saya tidak lah kisah sngat..perubahan kna..harap2 dye xlah "shock culture"..tetapi saban hari, bnyak kisah negatif yang saya dengar daripada kengakwan lain..Antranya ialah..mereka mengatakan yang si dia tue dah bnyak berubah ..xsama serupa dulu dah...Dia tue dah makin sombong..Aku lalu sebelah dye,tapi dy buat dint noe jer..Pakaian pun dag berubah..dulu tiap kali pakai baju lengan pendek sure dy akan pakai handshock tetapi sekrang tidak lagi..And latest nh, saya dapat tahu dy dah putus ...Baru-baru ini saya dapat tahu bahawa dy telah meminati classmate saya nh...Uh!!!Tidak kisah laa dy nih suka siapa or apa..Tak pastilah apa yang kwan2 mngadu nh betul atau tiedak..Mungkin ada kebenarannya..Kalu kau dah bnyak brubah, betulkan lah...yng penting, dy happy, sudah!!.Betul ke tidak???

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...